Good morning

Good morning my dear readers ;)
Gick och la mig hyfsat tidigt igår eftersom jag var dödstrött och sådär ;p vaknade för ungefär en timme sedan och har då hjälpt till att måla mitt rum. Fast jag vill måla mer men det verkar inte som att jag ska få göra det >.< Färgen ser iaf snygg ut :)
Planer för dagen?
Nu på förmiddagen ska jag mest slappa och sedan vid två kommer kusiner osv för att ha födelsedagsfika för pappa (som för övrigt fyllde förra fredagen men eftersom jag tävlade på söndagen så gick det ju inte då, höhö). Det blir stallet på kvällen istället och planerar att rida i ridhuset med båda pållarna (Dvs Hebbe och London).
Nu måste jag städa mitt lilla provisoriska minirum och sedan får jag väl se vad som händer. Är väldigt översocial efter gårdagens fest (om man nu kan kalla det de) så kommer nog vara väldigt glad om jag kan dra hit Sarah senare, tjoho ;p

Kram, Tove


 Hebbe under Märstas lokala hopptävling i höstas :)



Kommentarer
Fille

svar: tack desamma :) söt ponny du har :)

2010-02-28 @ 10:46:20
URL: http://teamcc.blogg.se/
Fille

svar: jag har ett fullblodssto som heter collina chorus, född 02 och ca 152 i manken :) vad är din för ngt? :)

2010-02-28 @ 10:52:38
URL: http://teamcc.blogg.se/
Anonym

svar: ok då är vi inne på samma spår då, satsar också på fälttävlan :D de ha rinte blivit så mkt tävlingar av lite olika anledningar, bla. har hon stått skadad till och fårn men 4 st clear rounderhar vi hunnit med iaf, felfri alla ggr :)

2010-02-28 @ 10:59:52
Frida James

Svar: Tack detsamma :) Kul med fler hästbloggar. Bor du också i Uppland?

2010-02-28 @ 11:12:06
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Frida James

visst är hon! hon ändrade verkligen kroppen fort, jättekul! Jag bor i Uppsala, var bor du?

Ja jag har en egen häst! Har du? :)

2010-02-28 @ 11:28:19
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0