Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare!
Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan och har redan hunnit göra en hel del, tog med tränsen (nya+gamla) hem igår för att smörja så det är jag nästan klar med nu, har även laddat över alla bilder från Systemkameran så den är helt tom. Av någon konstig anledning så vill jag ha lite bilder kvar i kameran ifall att de skulle försvinna från datan/hårddisken men det resulterar i att minnet blir fullt snabbt, men nu är det helt rensat och jag har lite nya bilder att bjuda på!
Planer för dagen?
Ska väl åka till London om ett par timmar och rida ut, tror det blir runt slingan eftersom jag inte känner mig tillräckligt frisk för att rida något längre men hoppas att jag gör det imorgon. Ikväll blir det bio tillsammans med bästa Sarah, ska se Valentines day, hoppas den är bra :) Någon som sett/ska se?
Jag har fått flera nya läsare på bloggen vilket jag verkligen tycker är super kul, släng gärna in en kommentar när ni är här så ska jag besöka eran blogg också, det är verkligen roligt att läsa andras bloggar, man får inspiration :) Men eftersom det har kommit en del nya läsare så funderar jag på att skriva ett inlägg vilka jag och London är, det kan ju vara lite intressant läsning för alla nya. Vad tycker ni? :)
Bjuder på bild på vår fina kladdkaka från igår, enjoy ;)
Kram, Tove



Kommentarer
Elin

SV: Ja det tycker jag också :)

Han är 17år och han har tävlat lite innan i LC och LD hopp men då har det inte gått så bra :)

Hur gammal är din häst?

2010-02-13 @ 12:44:13
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Nina

Det hade absolut varit kul med en presentation. =)

Hoppas att du har en bra dag.

2010-02-13 @ 14:08:25
URL: http://ncn.blogg.se/
Martina

GOOOOOOTTTTTT KLADDKAKA! :D

2010-02-13 @ 18:00:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0