God morgon

Det verkar inte som att det är meningen att jag ska gå till skolan, jag börjar bli riktigt irriterad >.<
Det blev ju tyvärr ingen uppdatering igår på grund av att när jag satt av efter lektionen så höll jag typ på att tuppa av, trodde verkligen att jag skulle svimma. Hade antagligen för lågt blodsocker så efter det fick jag migrän attack, åt lite och sedan gick jag och la mig (då var klockan halv åtta). Och fy tusan vad jag hade ont! Det måste jag säga, det var evigheter sen jag hade så ont, och verkligen evigheter(minst två år)!
Men lektionen igår gick SÅ JÄVLA SKIT BRA :D Så jag vet inte vad det var med mig efter eftersom jag mådde prima hela lektionen. Lektionen började med pyttelite travarbete och sedan galopp nästan på en gång, kändes super, lagom form osv. Gun tyckte att London var taktmässig, stadig och hade en fin hög form i både trav och galopp :D Även igår fick jag en kommentar om att det var som en helt annan häst, man blir så glad! Mina händer och sits var även bätte så det känes bra, älskar när man märker skillnad! Skulle även ge oss in på framdelsvändningar men det gick väl sådär, det var länge sen vi gjorde det men det gick väl helt okej i slutet, övning ger färdighet så att säga! Jag älskar min ponny!
Med hoppningen ikväll vet jag inte hur det blir, först och främst ska jag må lite bättre än vad jag gör nu men jag hoppas verkligen.
Men det blir lite plugg idag också såklart, har matteprov imorgon (hoppas jag mår bra då) och nästa torsdag är det Kemi prov så har fått uppgifter till båda :)
Jag ska försöka att uppdatera mer idag men det borde ju inte vara några problem, håll tummarna för att jag mår bättre ikväll!
Det var ju fettisdagen igår, åt ni alla semlor? Jag hann tyvärr inte äta min semla innan jag däckade helt så den har fått vänta till idag, men jag gillar inte grädde, haha, så en semla utan grädde ;)

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0