God morgon

Nu är jag jätte glad :D Besökrekord igår, så himla kul!
Orkade inte blogga igår eftersom jag hade Alex här. Vi snackade mest, kolla lite på tv och tjockade i oss chips och läsk, hehe ;p Kollade även lite tävlingar både till henne och mig. Önskar jag kunde åka på alla tävlingar jag vill men det kostar ju en del ..
När Alex åkt hem så stack Sarah och jag ut en stund, och vi trodde seriöst att vi var jagade. Det var så dimmigt ute att man knappt såg något och vi blev typ livrädda för allt, haha. Dessutom var det två änder som flög upp i luften precis framför oss och sedan var det en taxi som stannade bredvid oss hela tiden. Jag har sett för mycket deckare så jag fick för mig att bilrutan skulle vevas ner och de skulle sticka ut en pistol och skjuta oss. Jag har bra livlig fantasi ibland... haha.
Jag vaknade tyvärr halv åtta idag då två telefoner ringde, typ omöjligt att inte vakna. Och syret i mitt lilla mini rum hade typ tagit slut så jag kunde inte somna om. Så har bara suttit i soffan och tittat på tv, diskuterat lite tävlingar med mamma och pappa osv.
Planer för dagen?
Ska åka till stallet runt elva (?) och först rida Hebbe och sedan London :) På London rider jag ut på andra sidan vägen tillsammans med Alex (vi ska dra på Sanny broddar bak också), ska visa henne lite ridvägar o sådär ;)
Sedan är det hem, fixa sig och åka iväg på tråkig fest, min "låtsasmorfar" har typ fyllt år ;p
Det är väl i stort sett min dag, ska försöka slänga in uppdatering. Kan om inte annat blogga från pappas mobil sen ikväll ^^
Ha en bra dag!
Kram,
Tove

Vill ha vår, vill ha värme, vill ha sol, vill ha sommar... <3


Kommentarer
Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taackar :)

Och dessama!

2010-02-27 @ 10:22:41
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Maja

Åh vilken härlig stig!

Jag vill också rida på mjuka sommarstigar!

2010-02-28 @ 13:42:22
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0