GLAD ALLA HJÄRTANSDAG!

Jag borde egentligen inte vara vaken så här tidigt tycker jag, somnade runt två, har legat och nyst hela natten och mina ögon bara rinner. Vad underbart livet är! Inte.
Men glad alla hjärtansdag på er söta läsare!
Filmen igår var faktiskt riktigt bra, rolig men samtidigt allvarlig, jag är dålig på att förklara men tycker i alla fall att ni borde gå och se den! Det var några tjejer o killar som satt typ raden bakom oss som fick för sig att en kille skulle ta självmord när han stod på en liten bro så det satt de och skrek, haha x) Någon sa till dem att vara tyst men då fick alla en skrattattack ist.. hum.. Men den var som sagt bra!
Planer för dagen?
Jag har faktiskt ingen aning om vad som händer idag, förutom att vi har Intag. Jag mår som sagt inte bäst i världen men hoppas att jag kryar på mig. Isåfall blir det till pownin, rida ut, intag och sedan till Kista (?) med Sarah för vi la undan lite kläder igår eftersom vi inte hade tillräckligt med pengar med oss ;p Fast vet inte om Sarah vill åka tidigt eller sent så jag ska höra med henne sen ;)
Ha en bra alla hjärtans dag! :)

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0