Gårdagen

Jag orkade inte skriva igår men här kommer en kort sammanfattning:
Väl i stallet fixade jag allt och tog sedan in pownin för att göra iordning och sedan rida runt ängarna. Han fick galoppera på i sitt eget tempo, dvs. väldigt fort och jag stod upp och lät honom ha lite halvlånga tyglar. Jag hade en svettig powni trotts att vi bara galopperat ett varv i varje galopp och sedan travat och skrittat av, men det var ju ganska varmt (noll gradigt) så. Sedan ryktade jag honom ordentligt och så fick han gå in i boxen och äta medan vi tog in alla hästar. Hade redan då en dunkande huvudvärk, därför jag inte orkade skriva. Pappa o Teo åkte till pappas syrra på fika och mamma och jag stannade hemma och hyrde istället film. Vi såg 500 days of Summer, den var faktiskt bra men ingen sån här super film men iaf :)
Planerna för dagen är att om ett tag åka till stallet och rida ut tillsammans med Amanda, sedan stallmöte med gott fika (a) och sedan bio i Vällingby tillsammans med Zoe :)
Fotade inte så mkt igår men ska fota lite idag tror jag (:

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0