Frågestund, del 3

Tänkte att det för er del skulle bli enklare så lägger in ännu ett inlägg till frågestunden, så att ni slipper leta reda på de gamla :)
Ni får fråga vad ni vill, om mig, london eller något annat. Här får ni även gärna komma med tips eller liknande, fråga om lite vad som helst helt enkelt. Kom gärna även med andra önskemål. :)


Alla som ställer en fråga blir sedan länkade när jag svarar, just so u know ;)
Del 1 & del 2 slås ihop med denna senare när jag svarar så fråga på nu! :D
Ni som ska kommentera om annat får gärna göra det i något annat inlägg ;p
Kram!


Kommentarer
Frida James

sv: aha då vet jag. Är det en bra häststad med mycket bra hästfolk? :P Hur länge har du haft din ponny?

Jag har en korsningsvalack, svensk ridhäst :)

kram

2010-02-28 @ 11:44:58
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0