Dagen

Har inte kommit åt någon data förrän nu... Så lite kort om min halvt galna dag..
Mockade och fixade foder till London, Emelie höll mig sällskap eftersom de var där för att flytta över sina saker, de flyttar till Grana imorgon :) Sedan tog jag in Hebbe, för en gångs skull så stod han faktiskt vid grinden. Borstade honom, drog på sadel och träns och red sedan ned till slingan (eftersom ridhuset var bokat) tillsammans med Linda (Orcus) och Alex (Sid). De red tillbaka efter en liten stund och jag fortsatte lite själv, mest skritt men trav också. Galopperade även lite lugnt en kortis. Gick bra. Var pigg och framåt men hängde dock lite i handen i galoppen, men annars gick det super :)
Drog sedan på broddar bak på Sanny och tog in min lilla ponny. Red över vägen tsm med Alex dårå, gick hur bra som helst på vägen dit. Hästarna var båda glada och pigga och London fick visa att han minsann kunde springa fortare än en stor häst (som för den delen dessutom har stort steg). Sedan vände vi om och då blev ju hästarna extra glada eftersom det var hemväg. Och så hände det en liten olycka som kunde sluta riktigt illa men som tur var slutade det bra. Slutet gott allting gott. Har ingen lust att skriva om det för det var en riktig chock.. Men vi mår alla bra så det är inget att oroa sig över, men hade kunnat gå illa.. A ja.

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0