Älg, igen..

Hejhej!
Intaget gick utan några större problem men bakom sommarhagarna i skogen stod en stor älg och åt grenar så hästarna var lite på tårna. London ser ut att alltid bli lika fundersam när jag går förbi hans hage (man går förbi den på vägen upp till stallet för han går i den närmast) med en annan häst, min nyfikna lilla sötnos ;p
Hästarna i Londons hage fick stå ute tio minuter längre så att jag hann mocka och sedan fick de komma in, tog (som vanligt) London och Orcus tillsammans men London hade lite för bråttom så Orcus var nära på att gå in i en av stolparna, hehe.
Försöker hitta sladden till mobilen så jag kan lägga in bilden på älgen som vi mötte för två veckor sedan, får se om jag lyckas hitta den ;o
Ni får se till att ställa lite fler frågor i frågestunden, jag är sugen på att svara :D
Sedan tänkte jag börja kika på Ponnyakuten, (på svt play) jag har inte sett ett enda avsnitt av det. Vad är era åsikter om det programet?

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0