Svinkallt...

Godmorgon!

Idag är det en sån där riktigt kall dag, nästan -20 och jag vill inte rida då, största anledningen är Londons stackars luftrör eftersom luften blir så torr när det är kallt. Till helgen ser det iaf inte ut att vara riktigt lika kallt.
Men jag ska åka till stallet om någon timme så får vi se, det är antagligen kallare där för det är det nästan alltid.

Har ni det lika kallt som oss?

UPDATE: Åker till stallet ikväll, jag vill som sagt inte rida för Londons luftrör och såg precis att jag skrivit någonstans att jag inte skulle rida om det är kallare än -18 om inte bara skritt. Så idag får han vila och imorgon ska det vara ett par minusgrader mindre så då blir det dressyr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0