Skärpning

Hej!
Idag mår jag lite bättre, känner mig något febrig (fast antagligen har jag inte feber) och i nacken känns det som om jag har extrem träningsvärk.
Det blir tyvärr ingen löshoppning för Martina som jag skulle ha fixat det med mådde inge bra och det är inte så roligt att ta hand om allt själv. Om det blir någon ridning idag tvivlar jag på men jag kanske mår bättre framåt eftermiddagen, jag ska ju i vilket fall som helst till stallet och pussa på min lilla ängel :)

Jag måste även ta och skärpa mig när det gäller uppdateringen, det här är ju trots allt en hästblogg och det är väl meningen att det ska bli hästiga inlägg? Skärpning Tove!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0