Mobilblogg

Hej! Sitter i bilen på vägen hem från stallet, jag hinner inte blogga när jag kommer hem för vi ska iväg på en gång, ska på julkonsert i stan. Red i alla fall dressyr i ridhuset idag, vi har lite snöstorm idag, har ni också det? Det är iaf kaos i trafiken. Men det gick bra att rida, han kändes fin och lyssnade bra. Jobbade mycket med samma övningar som på träningen i tisdags, det blev däremot lite mer galopp. Jag har så dålig fantasi när det gäller övningar i galopp, så jag red mest på volten och lite förvänd, London kändes väldigt avslappnad. Travade av honom i en riktigt låg form vilket han verkade tycka var skönt :) Dålig mobilbild.


Kommentarer
nea

sv; ja så himla mycket innan lovet och betygen sätts o allt .. :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0