Dagens ridpass 25/12

Idag red jag ut med Klara :) Vi red mot Smedby och fortsatte sedan bort mot Vallentunasjön där en av Klaras kompisar bor, Klara hade ingen aning om att det var så nära utan jag tänkte bara att vi skulle rida mot Smedby :p Men det blev mest skritt men mycket trav och lite galopp. Trevligt var det iaf (: London var ganska spänd men till och från slappnade han av, pigg var han också men lyssnade bra (:

Imorgon ska jag rida markarbete i ridhuset med Klara, Martina och Felicia :) Ska försöka komma på lite bra övningar nu. Puss.

Glöm inte bort frågestunden! Godkänner kommentarerna när jag svarat på frågorna, lättare att hålla reda på dem då :p

 Efter att den här bilden togs så började dem skrika :p

 Det här är ett väldigt fint träns så jag måste vara med och tävla ju!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0