Hösten

Ni kanske är lite sugna på att veta vad jag har för planer för hösten?

tävlingsfronten ser det ur såhär:
21/8 - Roo gård, LD-LC
5/9 - Uppsala PK, LD-LC
25/9 - Roo gård, LD+5-LC
9/10 - Sollentuna, LC
eller
10/10 - Vallentuna LD-LC

Det kan ändras lite, läggas till någon tävling, tas bort någon osv men det blir nog så.

Jag kommer lägga upp ridningen ungefär som jag gjorde runt Runsten/Järfälla
London gick så himla bra! Kommer rida ut mycket, en del pass kommer jag helt
och hållet strunta i formen utan bara se till att han är positiv (han ska väl inte gå
och dra upp huvudet heller men iaf). Kommer inte hoppa någonting innan Roo gård,
ska rida lite markarbete någon dag men inte mer än så. London kan hoppa så vi
behöver inte träna, möjligen jag men nu när jag får hoppträna Musse så räcker det
bra för mig! Dessutom är Musse en så pass komplicerad häst att jag kommer lära
mig grymt mycket jag kan ta vidare till London sedan.
Och när han inte hoppat på några veckor så märker man verkligen hur kul han
tycker det är! Han går som en klocka och är jätte pigg och glad, vill hellre ha det
så än att jag tränar och tävlar varje vecka och förstör det.
Och både London och jag tycker det är riktigt roligt att galoppera fort ute i skogen :D
Ska klämma in någon terrängträning också :)



Kommentarer
Martina

Låter kanon ju :) Vad kul att du har planerat så bra! :D

2010-08-03 @ 14:44:59
Emma

Jag kanske ska hoppa på sollentuna! :D

2010-08-04 @ 21:16:31
URL: http://twiiiist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0