Hemma igen!

Kom precis hem från en fartfylld dag på Gröna lund. Och som alltid var det jätte kul! Har hunnit åka en hel del olika saker, och gissa vad! Jag vågade mig upp i Insane! Eller ja, det var nära att Linus (kusin) fick släpa upp mig och hela jag skakade typ i tio min efter. Haha. Men jag överlevde, blundade förvisso större delen av åkturen men jag skrek inte en enda gång! Om det inte räknas när jag skrek "Håll käften Linus" ett par gånger x) Linus satt nämligen och asgarvade och sa att jag skulle spy hela tiden. Inte snällt :< Vi pausade på en av restaurangerna vid middag och sedan var det fullt ös igen ;) Måste ha åkt slänggungan typ åtta gånger så jag var ganbska snurrig efter, alla ville dra med mig upp i den hela tiden x)
Jag kommer nog ha ont överallt imorgon, men trodde definitivt att jag skulle vara tröttare ;)

Puss.


Kommentarer
EmbLeM

Hjälp mej att välja utrustning till lördagens hopptävling. Mitcha och matcha själv, Du bestämmer! :) http://emblems.blogg.se/hast/2010/august/lasarfraga-tavlingsutrustning.html

2010-08-13 @ 11:12:14
URL: http://emblems.blogg.se/hast


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0