Gissa vad jag ska göra imorgon ;)

Gissa vad jag ska göra imorgon? Det får ni faktiskt inte veta, det blir en överraskning. Men det kommer innebära en ändring i veckoschemat och även en aning i tävlingsplaneringen, super skoj ska det bli!
Men ni kan ju allt försöka gissa om ni vill, det är nog så gott som omöjligt men gissa på :D


Anonym:
Varför inte vita ridbyxor?

Hehe, visste väl att jag skulle få den här frågan. Jo, det är så att jag faktiskt inte har ett par vita ridbyxor som passar, har tre par men alla råkar vara för stora! Därför har jag valt att rida i mina rutiga (som till stor del är vita), det finns ju trots allt ingen regel på vad man ska ha för ridbyxor. Så ligger det till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0