Dagens ridpass

Slutade 13.40 idag så hann till stallet tidigt, fixade mockning, vatten och foder och red sedan 30 min på slingan.
London var pigg och arbetsvillig, men eftersom han var så duktig igår och gick ganska hårt så blev det bara lugnt i skritt och trav :) Red i dressyrsadeln också och den är verkligen super skön. Ska bli så härligt att kunna sitta ordentligt när jag rider dressyr ;D
Sedan hade vi intag men det gick fort  och mellan ridpasset och intaget fick London gå ut i hagen en stund igen (var nästan två timmar mellan ;P) och jag passade på att göra rent alla benskydden och mina stövlar, skriva om allting på tavlan och städa runt boxen :)

Kram, Tove



Kommentarer
Anna

har du köpt en dressyrsadel? :o

2010-08-27 @ 12:15:47
URL: http://buuwsig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0