Helgen

Nu, fredag och lördag kommer Tusse till oss på Grana och håller träningar.
Jag måste säga att Tusse är den bästa hopptränaren hittills, hon är duktig på problemlösningar och pushar en på ett bra sätt. Hon har gett mig många bra tips till mig, hur jag ska göra för att allt ska funka bättre m.m.
Och ni undrar kanske vem den här Tusse är. Hon heter egentligen Kristina Ekman och är hopptränare och banbyggare. Hon har fött upp Linda Heeds OS-häst Lipton och en massa annat som jag inte kommer på just nu.
Det är även Tusse som kommer vara huvudtränaren på lägret i Orsa dit jag ska i sommar.
Det är alltid kul att träna för Tusse, hon har alltid roliga övningar vi får rida och gör alltid helgalna banor! Men det är så himla kul :D
Så jag hoppas att någon kan filma och fota under helgens träningar för Tusse så att ni får se :)
//Tove


Kommentarer
N

Sv: Ska dit å träna på lördag, så kolla filmen så får du se då :D

Kram :)

2010-04-15 @ 21:38:15
URL: http://blackijacki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0