God natt

Det här blir sista inlägget för dagen, jag ligger just nu i sängen och tittar på tråkig film, vi har inga roliga filmer hemma längre! Har typ sett alla miljontals gånger så inge kul att titta på de hela tiden, och det är inget roligt på tv heller :o
Eftersom det är påskafton idag har jag ju fått en massa påskägg, plus att vi har haft födelsedagsfika så nu e jag en liten tjockis ;) Men kom på att jag inte ätit middag! Lillbrorsan åt på donken medan vi sprang runt och shoppade x)

Ni får önska mig lycka till med borstandet av en lerig ponny imorgon, hoppas att vädret är så pass bra att jag kan stå ute och göra det :D

Godnatt //Tove


Kommentarer
Ida Karlsson

Fin blogg :)

2010-04-04 @ 13:45:15
URL: http://idalix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0