Dagens ridpass

Åh, jag är helt lyrisk över den underbara ridturen och det underbara vädret!
Det har varit riktigt sommarväder idag, solen har värmt och det har varit varm överhuvudtaget. :)
Jag och Martina träffades på bussen så vi bestämde oss för att rida ut tillsammans, fixade allt och tog sedan in bus pownisarna och gav oss iväg. Vi red förbi sommarhagen där det är så fullt med vatten, där tvärnitade London och jag undrade vad han blev rädd för, men istället drog han ned huvudet och började plaska med benen, skvätte vatten på både mig och han själv. Han älskar verkligen vatten! Han fortsatte att stänka en massa innan vi kunde fortsätta vidare, vi red bilrundan men även lite omvägar upp på berget :) Sedan hoppade vi ett par gånger nere på hoppstigen och shit vad de blev pigga! London lade in några små bocksprång och hoppade så fint över de små stockarna. Måste komma iväg och terrängträna!
Sedan lät vi hästarna rejsa lite på slingan och det tyckte de var jätte kul, London fortsatte att små bralla lite men han tyckte ju det var så kul :)
Riktigt mysig ridtur :D



Update: Blir nog terrängträning i botkyrka den 12 maj, :D Jag får nog dra på ett lite starka bett annars kommer jag inte få stopp på galna powniplutt. Någon som vet hur deras bana är?
Nu ska jag ut med Sarah, chao!


Kommentarer
Matilda

Hej. Det har hänt något med min blogg, så jag kan inte logga in eller något, så nu har jag fått starta en ny, jag hoppas värkligen att det inte kommer vara jobbigt för er, men ingen av mina gammla bloggar fungerar längre, kan inte logga in. Så jag hoppas ni följer med mig över till URL vickysutbildning.blogg.se

Kram

2010-04-14 @ 21:29:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
ebba

Fin bild! :)))

2010-04-15 @ 20:09:33
URL: http://brejjk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0