Dagen

Hejhej :)

Idag var det sista skoldagen innan påsklov och tänka sig att jag överlevde den! Yey, nu är det lov :D
Jag har massa planer inför lovet med London och sedan ska jag försöka hinna med att träffa lite kompisar som jag inte träffat på länge, behöver shoppa lite kläder och så vill jag gå på bio :)
Mamma körde mig till stallet efter skolan och jag hann byta om innan Elin kom, vi hjälptes åt att mocka, jag visade hur allt fungerade, fixade foder osv. och sedan tog vi in London som stod gaanska långt ned i hagen mitt i en vattenpöl. Men när han såg att vi kom kom han iaf :P Söta ponny <3 Men han var grymt lerig på benen och under magen där det stänkt så vi gjorde iordning honom i spolspiltan, kunde ju spola av hnm ordentligt då.
Sedan red Elin i ridhuset och jag satt och tittade på, såg fint och lugnt ut :) Jätte bra. Sedan fick hon skritta av ute och jag gick med, lite svårt att gå med hala gummistövlar i hal lera och lite is :P Men det gick bra, tror faktiskt att slingan har börjat smälta ganska mycket nu. Tittade bara åt det hållet men man såg iaf större delen av ängen. Yey :D
Nu är jag iaf på bra humör eftersom vi har lov, imorgon ska jag ta sovmorgon och sedan åka till stallet för att fixa och rida London och Sanny (stor hezt :'o) sedan har vi intaget för det var typ ingen som kunde ta det :P

Har lite planer på att skriva några specialinlägg, ska nog ha ett med ämnet Medryttare och allt därtill. Sedan ska ni få svaren på frågestunden, tyckte dock att jag fick lite få frågor men det duger med några iaf. Får bli bättre nästa gång ;)

Förresten så är det ju 1 april idag, hur många av er har blivit lurade?
Kommentera gärna med alla era april-skämt :)
Jag har inte precis blivit lurad, men nästan haha!

Glada påsk-kramar från Tove :)
Ska försöka ta massa bilder nu under lovet också, London kanske får posa med ett påskägg ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0