Hoppning.. (:

Igår:
En riktigt lyckad hoppträning faktiskt. Låga höjder o små serier men kändes ändå väldigt bra. Hoppade ett lätt räcke på åttio och serien var väl på 50 (?). Mycket markarbete, inte super lydig men ok.

Idag:
Ja, det blev ett ganska dramatiskt hoppass, inte för mig som tur var. Jag kan sammanfatta det såhär: 7 avramlingar och en ambulans hämtning. Mer orkar jag inte berätta, vill ni veta får ni fråga mig personligen. Men jag kan säga att jag inte ramlade av någon gång. Blev dock två stopp för mig och London men det kan jag inte klandra honom för. Han hade mer framåtbjudning och lyssnade bättre än igår iaf :D Hoppade dem flesta titthindrena, dock inte halmbalarna ;P Men hoppa; mur, vattenmatta, 'regnbågarna', grind o.s.v. Mycket stigsprång, oxrar och även en trippelbarr. Hoppade sedan banan på nio hinder på c.a 90-100 cm.
Nöjd med båda dagarnas hoppträning. Ser fram emot kommande tävlingar! :D

Kram, Tove

Ps. Ska försöka lägga ut en video, mamma filmade (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0