Jag är...

... världens sämsta bloggare. Don't you agree??
Nu när vi har höstlov lovar jag att blogga varje dag (kommer jag lyckas? :'o).
Idag åkte mamma o ja först till Hööks för att lämna tillbaka ett täcke o sen åkte vi till sthlm ridsport och där provade jag en skit-snygg kavaj och en ny skyddsväst som jag vill ha :D Fast kavajen kostar 1900:- Fast jag vill ha den ändå. Fast det är mer dressyr modell eftersom hoppkavajerna alltid är lite för korta i armarna. Irriterande. But I want!!
Sen åkte vi ju till stallet då. En tjej provred London, som medryttare då då, gick bra :) Sen har jag bara varit hemma o tråååkat. Spelade lite sims xD typ 32 år sen elr så.. konstigt.
Ska till stallet vid nio o ge hästarna sin kvällsmat..
Imorgon har vi uttaget så det blir att gå upp sex, som tur var ställer vi ju om till vintertid så en timme extra att sova blir det ju ♥ Ska rida både London och Blaize imorgon. Tänkte försöka små-klättra lite med London och sedan galoppera ganska mycket. Med Blaize får jag se vad jag gör, rider nog lite på slingan :) ♥

På tisdag blir det nog att vara med Emma och sen får vi se vad jag gör resten av veckan. Ska shoppa lite nya kläder men vet inte vilken dag det blir.. (;

Ska försöka göra om lite här på bloggen, har gjort en header (heter det det??) och vill ju lägga in den, måste bara fatta hur man gör >.O Someone who can be kind and help me? :D :D :D

Inga bilder idag men kameran ska följa med imorgon..

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0