Good evening ^o^

Helloo ^^
Har funderat på om jag kanske ska börja lägga in lite saker jag pysslat med i Photoshop på bloggen sen.. Och snälla, vet ni hur man lägger in en header, säg till så jag kan lägga in min vackra :D
Inte för att ngn bryr sig, inga besöker ju min blogg ;)
Men nu har jag väl ändå skött mig bra? Det blir till och med två inlägg idag :D *nöjd*
Imorgon kommer jag också vara trött. Har både uttag och intag ;p Fast man tjänar ju pengar på det ;)
Längtar redan till tävlingarna i vår ! Fast har Grana-tävlingen kvar, har svårt att bestämma mig vilka klasser jag ska vara med på. Hoppar ju bana på 1m på träning så funderar på att köra 90 & 1m men är inte säker. Vill ju gärna felfria rundor på 80 iaf så kanske blir 80 & 90 som jag tävlar annars.. Säg gärna vad du tycker (:
Ska äta snart och sen får jag väl sätta på en film eller något och slappa lite, kanske fixa lite popcorn ^^.
Så imorgon blir det att gå upp 6 igen.. Men jag är en duktig flicka som överlever.


Tror att det är den här kavajen jag vill ha ;P Men är
inte 100% säker xD Tyx?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0