...

GOOD EVENING!

Idag vaknade jag åtta >.< Så satt och tittade på tv o gjorde mig iordning innan jag tog bussen till stationen och sen tåget till helenelund. På helenelunds stn. mötte jag Emelie och vi gjorde sällskap på bussen till Akalla där Emma och hennes pappa hämta oss och så åkte vi till telis.. Hjälpte emma lite att mocka o så och sen åkte vi till london, på vägen köpte vi, guess what, donken O.o Emma fick hoppa London lite grann, gick bra :) Efteråt mockade vi och sen kom emmas mamma och hämtade henne. Emma tyckte att jag smet ifrån mockandet när jag fixade vattnet.. knas emma ;P Vattenhinken är faktiskt lite tung (a'
Fick skjuts hem av Malin och sen åkte mamma, pappa och jag och handlade lite mat och så har pappa bakat muffins :D
Nu sitter jag och tittar lite på tv. Och är trött, och har skrivit en massa onödig skit men whatever.

Kram (& godnatt), Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0