seeg..

New Moon var faktiskt jätte bra, över förväntan i alla fall :) Jag har ju läst boken och jag tyckte faktiskt att alla dem viktiga sakerna egentligen var med, länge sen jag läste boken men iaf :) Så den var bra, tipsar ;P Emma tyckte att vi skulle se den en gång till, haha, fast våra föräldrar vänta jue ;)

Vaknade elva idag, åt lunch och sen åkte jag till stallet. Red ut med Micaela & Blaize och sen fixade jag allting och städade klubbis ;P Idag var London alldeles lagom pigg :D Kom precis hem och ska väl vara lite osocial och spela ngt spel ;P

Ush, imon ska vi ta sprutan >.< Så då vet ni varför ifall jag inte kan skriva haha xD

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0