Migrän och spruta

Hade jätte ont i huvudet hela natten så kunde typ inte sova, så mamma ringde och väckte mig vid tio, då åt jag lunch och sedan tog jag bussen till skolan. Var med på biologin och sen skulle vi ta sprutan. Hade vääldigt ont i huvudet, migrän anfall antagligen. Jag fick ta sprutan sist haha ;) Den gjorde iaf inte ont och vi fick saft :D Men sen fick mamma komma o hämta mig för jag mådde så dåligt så hon fick köra hem mig. Så då låg jag och vilade lite i soffan och tittade på tv tills mamma kom och hämtade mig vid fyra för att åka till stallet och ta in hästarna. Känns som om jag inte kommer rida något den här veckan, fast det kanske är bra ifall jag får lika ont i armen som alla andra, fast nu har jag inte det minsta ont, one of a kind maybe ;p


Måndag: Vila
Tisdag: Massage
Onsdag: Jojjo rider
Torsdag: Dressyr
Fredag: Sofia rider
Lördag: Uteritt och Luciaträning
Söndag: Uteritt

På fredag ska jag till horse show, en massa shopping :D

Från och med nu måste jag försöka lägga in bilder i alla inlägg, annars ser det så tråkigt ut ;p
Så dem här bjuder jag på


 Biobiljett ^^,


Sprut-bevis (a'


Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0