Good evening!

Hade jätte ont i huvet imorse så hade ingen större lust att gå till skolan men till slut tvingade jag mig dit iaf. Har haft Olweus, Svenska, Lunch, Matte, SO & Spanska. På spanskan hade vi vikarie för vikarien som är vikarie för vår vikarie som är vikarie för våran lärare ;P Komplicerat?? Jag tar det igen haha xD Men vi hade vikarie för en vikarie som vi ska ha november ut som är vikarie för våran vikarie som är vikarie för våran lärare som är mamma ledig.. Fortfarande komplicerat?? Då får du fråga haha xD
Åkte tåg o buss till stallet efter skolan, träffade Therese på bussen så vi gjorde sällskap ;p Fixade allting o sedan red jag och Therese ut barbacka runt slingan en stund. Mest skritt men lite trav, ett lugnt pass bara :)Mysigt mysigt, fast regnet var sämst >.<
Åkte sedan buss till uppl. väsby station tsm med Therese o sedan buss till norrviken tsm oxå. Pappa kunde inte komma och hämta mej eftersom dem hade spärrat av vibybron som går över e4 eftersom Rysslands president eller vad det nu va har typ vart på besök elr ngt.. Irriterande. Vrf spärra av en bro som går över?? Tror seriöst inte att någon smyger sig dit och bara *pang pang* och skjuter ihjäl honom, det kan ju stå typ ngra poliser där men dem behöver ju inte spärra av >.< Men sedan åkte pappa o jag till stinsen för att köpa lite mat till mig till imon och ny hårspray och nya hårsnoddar och hårspännen.
Imon ska jag åka till Spånga direkt efter skolan, Ida har öppet hus på sin skola och jag ska tydligen dit haha xD Bara jag och en massa 97;or O.o Scaaary!! Men jag hoppas jag överlever. Förmodligen ska Zoe oxå dit så då får hon och jag sitta o snacka lite skit Haha ;P
Nu ska jag besöka duschen och sedan ska jag väl gå och lägga mig. Snacka om att jag är trött!

Kram & Puss
Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0