Fredag :D

Äntligen fredag, ska äntligen få sova ordentligt!
Skola idag som vanligt men fick gå tjugo minuter tidigare för att jag skulle till sjukgymnasten och där somnade jag typ nästan haha. Ibland kan man vara lite för trött.
Pappa körde mig till stallet efter skolan och segade mig lite där. Sedan red jag dressyr i ca 1 h i ridhuset. Gick helt okej! Han blev faktiskt svettig, haha ;)

And guess what, ska se New Moon med Emma<3 imon haha, köpte biljetterna precis. Vi ska inte se den förrän klockan halv tio så vi blir där till tolv xD Det är typ helt utsålt men vi fick platser längst bak på kanten och det är helt okej faktiskt :D Fast jag får nog ta med mig silvertejp eller ngt så jag inte berättar vad som kmr hända hehe ;) Men jag får hålla tyst annars får emma slå till mig x)

Imon blir det luciaträning, får se hur falskt vi sjunger då ;) Och jag kmr få sova :D :D :D

Kram, Tove

Juste, önskar Ida lycka till som ska tävla på strömsholm imon! Lycka till :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0