....

Lördag kväll: Vi gick som sagt ut en stund och Emma tjatade hela tiden på att vi skulle åka buss men Ida hade inget busskort så det blev inget, haha xD Men sen åkte vi och hyrde film o sedan hem och tittade på den också ;) Vi skrattade ihjäl oss och när Alex kom sen vid typ tio så såg vi på den en gång till, och spelade tecken haha xD Och sen gick vi upp o la oss vid typ tolv-ett fast somnade inte förrän vid fem ;)

Söndag: Vaknade ungefär vid nio, inte mycket sömn men det var dem andra som väckte mig så jag var ju tvungen att gå upp.. ;pp Vi gick ner vid tio o gjorde våfflor till frukost. Emma och Alex åkte vid halv tolv så jag och Ida satt vid datan o sen vid tre åkte vi till London, Ida fick rida och det gick bra :)
Sedan åkte vi hem och vid åtta åkte Ida hem, jag tittade lite på tv o sen gick jag o la mig. :)

Idag: Skola :'o hade jobbig hinderbana på idrotten men annars var den helt vanlig (=tråkig).
Åkte sedan till stallet, fixade allt och tog in London, sedan var det bara att ta in alla andra hästar, fast behövde faktiskt bara ta in en häst (+London) haha, mamma tog två och resten fick vi hjälp med. Det var skönt ;P Tvättade av Londons ben, borstade honom och sedan åkte vi hem och åt. Kom hem vid sex. Han behöver få vila ibland ;)

Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr lektion (Ridhuset)
Onsdag: Uteritt (förmodligen, I'll try ^^)
Torsdag: Sofia rider
Fredag: Dressyr (ridhuset)
Lördag: Luciaträning
Söndag: Uteritt

Nu blir det vila från hoppningen ett tag, eller ja, jag har inte råd med hopplektioner (har jag egentligen men sparar haha xD) och nu är det ju Lucia träningar varje helg oxå ;P Men måste hoppa innan lucia uppvisningen eftersom vi ska ha maskerad hoppning hehe ;)

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0