...

God kväll ^^
Skola idag igen då, boring as usual. Hade slöjd sista lektionen och sen åkte jag till stallet.
Hann fixa allting innan jag red lektion för hade bytt tid med Iffa, red 18.00 ist för 17.00. Skönt, slapp stressa.
Kändes inge vidare på lektionen, kände av nacken skit mkt och det gick ut över min ridning men Gun var iaf hyfsat nöjd med mig i slutet, hehe. Men det var åtminstone inte Londons fel.
Mamma tittade på lektionen så vi åkte hem direkt efter (efter att ha lämnat min lilla sötis) och åt middag.
Hade tråkigt så pappa och jag bakade choklad muffins men dem blev typ pytte-lite brända.. ska smaka sen så får vi se. :)

Kram, Tove

Ps. Lovar att börja fixa med lite mer bilder!! :D Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0