....

Hej hej.
Tror att biologiprovet gick bra ;) Kändes bra . Inget speciellt hände förutom att vi va på en sjuk teater i aulan, och jag, den var sjuk ;)
Sen åkte jag till sjukgymnasten o sedan hem. Ibland är det väldigt skönt att slippa  åka till stallet på eftermiddagarna. Nu försöker jag slipa lite på ett ridschema vilket verkligen behövs ;p

Jag tycker att jag skriver väldigt lite om mig själv här på bloggen, visst jag skriver om vad jag gör m.m men det tkr inte jag räknas. Så tänkte skriva lite om mig, fast bara lite snabbt eftersom jag e sämst;

Namn: Tove
Född: 6 januari 1996
Familj: Mamma, Pappa, Lillebror
Favorit färg: Grå, lila, vit. gillar mkt 'naturliga' färger ;P
Favorit djur: Häst såklart men tycker om dem flesta djur :)
Favorit rätt: Vet inte, tkr om mycket fast tkr inte om mkt oxå ;P
Gillar: Ridning, hästar, att fotografera & vara med kompisarna, komedier
Gillar inte: Elstängsel, jobbiga människor, skräckfilmer



Tre saker som du kanske inte visste om mig:

Jag(vi) har haft över 20 kaniner som vi själva fött upp (förutom dem två första).

Jag dansade i flera år innan jag började rida.

Jag tycker väldigt mycket om att skriva och min dröm är att skriva en bok och få den utgiven.


Nu har du kanske fått veta lite mer om mig :)
På lördag ska förmodligen jag, emma o ida på bio på kvällen, får se vad vi ska titta på ;p

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0