:'o

Förlåt så mycket för att jag inte har skrivit på evigheter! Har haft rätt fullt upp.
Det blev ingen tävling för oss på Järfälla för jag upptäckte ett sår på Londons vänstra framben dagen innan och benet var rejält svullet och han gick lite besvärat, så det var ju synd.
London har gått med spritbandage nu ett tag och nu är svullnaden nästan helt borta, han haltar inte det minsta längre så idag ska jag börja rida honom lite mer ordentligt, skrittade honom lite i torsdags och fredags och igår testade jag och Nicole att tömköra honom, han hade ingen aning om vad han skulle göra. Han jobbade nog slut på sin hjärna ;s
Det gick iallafall bra för både Ida och Emma på tävlingen, Ida tävlade först både Mira och Winnica i LD (CR) och båda gick felfritt, Miras första hopptävling också :D Någonsin ;P Och Emma gick också felfritt där. Sen startade Ida LC med båda ponnysarna igen och Mira vägrade två gången i första fasen för hon tjurade lite men dem kom ju runt grunden iaf (: Med Winnica gick det super för Ida! Felfri i båda faserna och dem kom trea fast det var bara två placerade ;s

Ska försöka få tid ikväll att skriva lite sen (;
1 Augusti flyttar jag och London till Stall Grana i Vallentuna, lite spännande ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0