Två dagar...

Vart lite dålig på att blogga nu igen ;/ Men skrev ju tre inlägg i Söndags så vi säger att det kompletterar varandra ;P

Igår så hängde Alex <3 med till stallet och tittade lite, tkr hon ska flytta dit så hoppas :P Vill ha en av mina bästaste stalltjejor där ju, och hon är den som bor närmast :D Alla andra är dumma och bor i Järfälla eller Spånga >.O Men älskar dem iaf X) <3 Sen så hjälpte Alex oss att ta in hästarna och sen hade vi stallmöte där jag och Alex åt massa goda saffansbullar :D :D

Idag så har det varit en rätt vanlig dag, tjejerna skulle simma på idrotten men jag kunde inte eftersom nacken har varit som den varit nu ett tag så ska göra det efter jullovet ist så har jag ju fått vila den lite.. :) Så följde med killarna till donken och sen till Stinsen. Gud vad jag vill ha en systemkamera! I'm going insane!!! :D :D :D Hoppas på att få en i julklapp eller födelsedagspresent :P Men dem e så dyra så det blir väl inget med det, men en massa pengar så jag kan samla (a' Det blir bra :D Men sen efter den två och en halvtimme långa håltimmen (eftersom jag inte skulle simma) så hade vi Biologi, där vi istället hade matte x) Så pluggade lite till provet imon men har ingen lust att göra det hemma ;) Men tror att allt sitter nu. Dumma tråkiga geometri >.< Sen hade vi slöjd och sen gick jag till häggviksstation ;P Alla märsta tåg var typ tio minuter försenade så kom inte till stallet förrän vid fem >.O Mockade, tog in pownin och sköljde av fossingarna och sen gjorde jag hans mat ;) Sen red jag ungefär 50 min på utebanan, var helt själv där så det var skönt, kunde lix rida över hela utan att behöva se upp för andra :) Hade ingen lust att rida i ridhuset och trängas med en massa andra :P Det var lite blött på banan men annars helt okej :) Det gick faktiskt riktigt bra för att inte ha ngn tränare som säger åt en vad jag ska göra. Gick i en alldeles lagom form i alla gångarter. Till och med i galoppen :D :D Nu blir det nog någon dressyrtävling i vår också, ska prova på åtminstone LC men kanske LB också, kul kul :)

Ps. Bilder på mina snygga lussebullar kommer :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0