Tråkigt..

Halloj!!

Idag gick jag upp piss-tidigt, kl. 6, för att sedan vara i stallet vid 7 och fodra hästarna, byta täcken och släppa ut dem. När alla var ute fixade jag Londons grejer och slappa lite .. Fick lite sällskap av Rebeca o sådär. Tog in London igen vid kvart över tio och gjorde iordning honom för att vara i ridhuset vid 11, genrep till imon ;) Gick faktiskt bra :D Nu ska jag bara plocka fram alla kläder jag behöver till luciatåg, kadrilj, gymkhana och maskeradhoppning :P Efter genrepet galoppade jag och Jojjo lite nere på slingan, min pigga lilla powni <3 Jag höll på att ramla av haha x) Vi hade typ galopperat en bit och så i en kurva bytte han galopp och då sakta jag av till trav, eftersom det inte ens var någon idé att försöka göra ett byte, då sticker han bara x), och fattade sedan rätt galopp. Då gjorde han ett riktigt bocksprång, första gången haha x) Så jag flög fram lite men satt ju kvar ;P Annars var han ju snäll, gick faktiskt hyfsat fint i form ;)
Kom hem vid halv två men brorsan hade snott datan så jag la mig i soffan och slappa hehe. Vid tre skulle vi åka och handla mat så dem tvingade med mig, köpte bomull och glitter, haha, ni får se bilder vad jag gör med det imon ;) Hoppas kunna ladda med en massa bilder imorgon!

BÖRJA KOMMENTERA :D


 Var tvungen att lägga in denna lilla sötnows <3 Lilla
Vera, vår egenuppfödda kanin som tyvärr rymde ;/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0