Snöhäst <3

Good day :D
Blev ingen skola idag, hade skit ont i både mage o huvud ;/ Plogbilen väckte mig iaf vid nio så blev inte så mkt extra sömn men då mådde jag åtminstone lite bättre. Titta lite på tv och vila, åt lite o sen drog jag till stallet så att jag ska kunna gå och lägga mig tidigt ikväll ;P Fixade allting, typ helt själv där, och tog sedan in snömonstret. Passade på att ta med mig kameran nu när det finns snö och dessutom var ljust så fotade London och Hejman lite eftersom det var dem som stod vid grinden x) Men London tyckte jag var lite dum som störde när han åt upp resterna av sin lunch.. Men sen tog jag iaf in honom, gjorde iordning och red sedan ut. Travade och galopperade ute i snön och det tyckte han var mysigt, först tyckte han det var liiite läskigt men sen drog han på som vanligt min lilla galning ;P Jobbade på fint i både skritt och trav men lite för pigg i galoppen hehe ;P

Jag bjuder på lite pics från idag :D


,







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0