Slöö..

Hej hoppsan !

Det gick så j*vla skit bra på lektionen idag!! :D <333 Älskar min powni <33 :D :D :D
Gun sa att det var en helt annan häst mot när jag började rida för henne och jag kände verkligen att han ville jobba, så fin har han nog aldrig varit förut, älsk <3

Var i skolan först idag, helt okej dag o så men extremt tråkig.. Har iaf fått min handsfree nu (fick den i lördags xD) så jag är nöjd ^^ Tog tåg o buss till stallet och ofc så var tåget försenat så jag fick springa till bussen, han precis med ;p
Hade iaf bytt tid med Mie så jag red 17.30 ist för 17.00 så jag hann mocka lite snabbt och fixa vatten innan jag tog in honom och spolade av fossingarna. Han var liiite lerig på halsen ;P Men sen gick vi ner till ridhuset och jag red fram i alla gångarter, gick ganska bra faktiskt och sen när jag började rida för Gun gick det skit bra, han va så fin i alla gångarter och hade jätte fin form typ hela tiden, även galoppen funkade bra och han fick med sig rumpan och bakbenen skit bra :D Han lyssnade jätte bra på skänkeln oxå :D Älsk till min bäbiz <33
Fick skjuts hem av Susanne m. Merlin och har ätit, ska titta på tv nu och kolla runt lite. Imon är det bowling med klassen på kvällen, hoppas det blir kul, det är iaf kul att bowla och det var skit länge sen ;P

Har blivit lite lat med bloggandet nu men jag ska göra så gott jag kan! :) Imon ska jag inte till stallet så då hinner jag nog skriva lite innan bowlingen iaf :)
Denna veckas schema skriver jag vad jag ska göra inom parantes bredvid det som händer med London:)

Måndag: Jojjo rider
Tisdag: Lektion för Gun
Onsdag: Sofia rider (Bowling)
Torsdag: ?? får se ;p
Fredag: Vila, Christine fixar allt. (Sjukgymnast i stan sen till Elin)
Lördag: Luciaträning (Va med Rebeca ?)
Söndag: Hoppning :)

Ska iaf vara med Rebeca ngn dag i helgen tror jag så får se ;) Blir tyvärr ingen bild idag, har fel data >.O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0