Skolan..

Sitter i bibblan idag igen, har lång håltimme och inget att göra ^^ Alla datorer va upptagna men fick en nu hehe ;p

Igår var jag för lat för att skriva, men det gick bra att rida iaf, fick bli i ridhuset eftersom ingen ville rida ut, hehe..

Idag tar Christine hand om London så jag behöver inte åka till stallet, båda skönt och inte skönt hehe ,,

Lektionerna vi haft hittils är SO, Engelska och Svenska. Vi såg på film på SO:n och Engelskan, nice nice ;p Tio i börjar mentorstiden och sen måste jag gå för ska in till stan med pappa till ngn sjukgymnast sak där, får se vad det är för ngt ^^ Sen ikväll ska jag till Elin :)

Kram, kram tillsvidare :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0