Skogsritt och Kurt the mouse

Hejsan hoppsan, god eftermiddag eller vad tusan man ska skriva!
Pappa väckte mig tio över tio idag så jag blev lite sur men åkte i alla fall till stallet vid halv tolv, skulle egentligen åka förbi Hööks på vägen och kolla på vinterstövlar men det var stänkt så det blev direkt till stallet haha. Fotade när Londons hage lunchades men bara för att jag skulle fota så ville inte London galoppera, stygg ponny..
Fixade allting och tog sedan in buspownin och gjorde iordning honom. Skrittade bilrundan med Iffa och Therese och i slutet när vi kom ut vid hoppslingan så blev hästarna lite för glada och hoppade över alla diken, haha, sötast <3 Therese och jag släppte ut London och Hilli och sen gick vi ner till klubbis och bytte om, och nu över till nästa intressant sak. Therese sa väldigt lungt typ "Titta Tove, en mus" och jag blev typ livrädd haha, fast den var skit söt så den fotade jag lite, skit söt verkligen!

Nu ska jag väl önska er alla ett gott nytt år!!
Jag har aldrig haft nyårslöften utan snarare nyårsönskningar haha, så det här året nyårsönskning blir att London håller sig frisk och hel hela året och framgångar på både träningarna och tävlingarna!

Återigen, GOTT NYTT ÅR!!


Kurt The Mouse (a'



Kommentarer
Tessan

kurt the mouse is the way to roll haha!



haha vi är bäst på att hoppa diken haha:P



gott nytt år på dig;) ok fall man snor bilden?

<3

2009-12-31 @ 16:48:31
URL: http://thesires.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0