Jul x2

Hejsan hoppsan!
Imorse var det att gå upp klockan sex och sedan bege sig till stallet så att vi var där till sju för att ge hästarna sin mat, sedan släppte vi ut dem allihopa, gjorde lunchpåsar och sopade. Min pålleh fick stå inne men han dog inte ;p Red ut i ungefär 1h, först c.a 10 min skritt och sedan trav och galopp, han blev lite små trött efter galoppen, han börjar få dålig kondition :'o Men han var himla pigg iaf x) Men sen fick han komma ut i hagen till sina kompisar och jag mockade den grisiga boxen och fixade allting och sedan kom pappa tillbaka och hjälpte mig att lunchfodra och sen åkte vi till Ica Maxi och handlade och så gick vi in på Elgiganten också för att titta på systemkamera, nu finns det många jag vill ha, måtte jag bara få en ..
Sen vid halv tre kom kusinerna så nu har vi julafton x2 fast utan julmat som tur är, till middag blir det tacopaj o sådär, ska kanske dra hit ngn kompis till kvällen but we'll se (:
Har ju fått lite julklappar också, fick 400kr på Hööks (behövs verkligen då jag behöver en ny hjälm och ett par nya tyglar, och så vill jag ha en förbygel) och en röd Dolce & Gabbana plånbok (typ), jätte fin faktiskt, får lägga in bild sen ;>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0