hejhej

Jag längtar som tusan tills tävlingssäsongen börjar igen! I'm going insane! Jag vill så gärna tävla men ponnyn behöver definitivt få bättre kondition innan jag kan sätta igång men måndag-onsdag den här veckan som kommer blir det hoppkurs i stallet för Eva, jätte bra träning, markarbete första dagen tror jag och sen blir det mer avancerat. Ska bli riktigt kul! Längesen jag hoppade, tyvärr. Jag måste försöka lägga upp ett ridschema nu, men tänkte lägga in för kommande vecka nu så får jag försöka hålla det!
Snart kommer Ida hit, det blir väl lite hästsnack och sen ska vi nog åka lite pulka och kanske kolla lite på film (: Sen sover hon över också.
Nu måste snön ligga kvar så vi kan ut och tolka i slutet av nästa vecka, annars får väl jag och Ida göra det imorgon, haha x) Men då kanske han är trött på måndag, det är svårt det här med att fixa ridschema.

Ridschema vecka 53.
Måndag: Markarbete (?)
Tisdag: Hoppning
Onsdag: Hoppning
Torsdag: Skritt i skogen c.a 1h (beroende på väder)
Fredag: Uteritt
Lördag: Dressyr i ridhuset
Söndag: ?

Det här blev lite mysko.. ska byta ut hela designen idag, har fixat en Header som jag är hyfsat nöjd med nu då (:


London e en godisgrisen x) <3

Förresten, har anmält mig till Libresse's blogg-tävling, den som vinner får två VIP biljetter till Göteborg Horse Show + boende så sätt fart att kommentera nu alla! Kom gärna med förslag till vad jag kan förbättra och även saker jag kan göra! I dem närmaste inläggen kommer jag nog skriva lite Hiss och Diss men vi får se, kom med tips och inspiration och tipsa gärna om andra bloggar som jag kan få inspiration ifrån.. Sätt fart och kommentera nu. Vad tycker ni om bloggen? Har ni några tips? Kommentera en massa nu (:


Kram,
Tove



Kommentarer
bianca

fin blogg!



kolla gärna in min hästblogg! :)

2009-12-26 @ 20:26:31
URL: http://biancabruni.blogg.se/
Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Jag längtar också efter tävlingsterminen. är grymt sugen nu :P

2009-12-27 @ 15:43:32
URL: http://ronda.blogg.se/
Ida <3

Jag ska tävla 9 januari, du kan anmäla (a) :D<33 Tror anmälningstiden går ut på tisdag ;D <33

2009-12-27 @ 16:40:25
URL: http://misslykkaad.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm

längtar också tills tävlingarna börjar!

2009-12-27 @ 16:56:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tack så jättemycket! :D

2009-12-27 @ 20:13:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0