Galna pownin <'3

Hejsan hoppsan (hur ska man egentligen börja ett blogginlägg? :'3)

Kom hem från stallet för kanske 1½ timme sen, har duschat och hjälpt till att göra lusse-bulle deg som nu står och jäser (stavning?).
Som jag hade gissat så var pownin lite galen idag! Jag började värma upp i skritt och trav och det gick bra, lite seg i skritten men det är han ju ibland ;P Men sen i galoppen var det typ fullt ös från början, min lilla kanon :'o Men han fick galoppera på lite och lugnade sig sedan, vi hade lagt fram fyra bommar som var lite upphöjda som vi travade över, gick bra :) Sen galopperade vi över bommar och det tkte han var jätte kul så han gjorde små skutt med bakbenen så att jag fick ont i ryggen :'o Fast han e ju så söt <3 Sen hoppade vi både räcke och oxer och gjorde om dem upphöjda travbommarna till upphöjda galoppbommar, gick faktiskt kort sagt bra, men lite föör pigg, sprang iväg och hade lite svårt att koncentrera sig ibland men han fick tänka ordentligt och det behöver han ;P

Bara för att jag längtar lite till sommaren och värmen bjuder jag på denna;
Fast det får gärna bli snö om det ändå ska vara kallt x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0