'

Hoppträningen idag gick väl sådär, tre stopp varav ett av jag ramlade av under.. Fast det var en himla snygg avramling haha, mellan bommarna i en oxer, stående med tygeln i handen haha så så mycket avramling kanske det inte var men det gick väldigt fort så fattade inte riktigt vad som hände.
Men sen gick det iaf bättre, anledningen till alla stoppen var avståndet mellan kombinationen och i linjen, det var ju anpassat för de stora hästarna eftersom London var enda ponnyn men när Eva kortade avståndet i kombinationen och jag red på innerkant i linjen gick det hur bra som helst! När vi hoppade banan i slutet kändes det riktigt super bra, han var skit duktig! Emma var med och fotade lite så bjuder på lite bilder.

Juste, jag var ju på Hööks också men det blev bara ett pannband och en hovkrats, glömde presentkortet hemma så nästa gång köper jag resten, vill dessutom prova överdragsbyxorna när jag har ridbyxor under så ja, we shall see.

Man ser ut som en pumpa i skyddsväst och vinterjacka, haha x)




Nu sitter jag och tittar på Legally Blonde. (:



Kommentarer
N

Superfin blogg, allt bra? :)

2009-12-30 @ 14:06:14
URL: http://blackijacki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0