...

Good day!

Mamma väckte mig tjugo över nio för att hon tyckte jag skulle hänga med till Kista och shoppa lite. Så jag åt en banan och sen åkte vi, kollade lite olika affärer och på H&M köpte jag en turkos lång t-shirt, en svart kjol, en jeans kjol, en mörkgrå tröja, ett par jeans-leggins, ett par svarta tights och en vit tjocktröja (love it <3). Bild kanske kommer sen :)

Nu ska jag äta våfflor /lunch/ och det överlåter jag helt till pappa eftersom sist jag gjorde våfflor till lillbrorsan så svämmade våffeljärnet över och spisen såg inte så fin ut... Sen blir det väl att dra till stallet vid två (??).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0