En tillbaka blick på året...

En tillbaka blick på 2009.. Det känns faktiskt lite sorgligt att året snart är slut.. Men jag har hunnit med så mycket under det här året och träffat så många underbara personer! (vissa saker har lite mer till slutet av 2008 att göra men det handlar även om 09)

Detta har jag hunnit med:
o Haft en underbar foderponny som jag lärt mig en massa av.
o Träffat dem bästa personerna på hela jorden, ni vet vilka ni är och jag älskar er!
o Startat min första hopptävling (4 april) med världens näst bästa ponny.
o Ramlat av tre gånger
o Lärt mig hur mycket som helst!
o Fått en underbar ponny som betyder allt
o Bytt stall
o Träffat ännu fler shyssta personer
o Pluggat stenhårt (egentligen inte) i skolan med bra resultat

Och en massa annat såklart som jag inte orkar rabbla upp!

Sammanlagt har jag tävlat sju tävlingar och ridit hur mycket som helst!

Ett speciellt tack till dessa två som gjort mitt liv så mycket bättre än det var innan;






Jag älskar er och alla mina kära tjejor oxå, ingen nämd och ingen glömd :) <3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0