11 dagar kvar...

Idag är det lucia vilket betyder att det är 11 dagar kvar till julafton :P Har faktiskt varit duktig och skrivit en önskelista också, mest av allt önskar jag mig en systemkamera but that will never happen ;/

Men lucian i stallet idag blev faktiskt riktigt lyckad, pappa fotade tyvärr inte så mkt men Amanda fota när jag gjorde iordning London så bilder kommer! Luciatåget gick bra och sången lät faktiskt riktigt bra :) kadriljen blev lite rörig, några hästar galoppera typ hela tiden och några ville inte gå i ledet, men London tkr jag skötte sig ganska bra, lite för springig kanske :P Jag hoppade över gymkhanan eftersom jag hade så ont i mitt huvud ;/ men sen var det maskerad hoppningen, den blev faktiskt riktigt lyckad med pjäs och allt, London var mega pigg x) <3 Men det gick bra och dem flesta tyckte att vi var roliga xD Ni missade ngt säger jag bara :P
Sen åkte jag hem efteråt och mormor har vart här och ätit middag och fikat ^^

Snart kommer jul-designen också! Nästa helg SENAST, ska bara ta mig tid att göra klart den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0