Vaaarmt .__.

Som rubriken lyder, det är VAAARMT! Jag höll seriöst på att koka ihjäl när jag red >.O Men jag överlev. London och jag red iaf ut. Mkt galopp och det tkte såklart min lilla pluttis var skit kul! Fast han var nog lite sur på mej när jag kom till stallet för att han har varit tvungen att stå inne. Fast han fick faktiskt hö, så det så! xD Min pluttilutt har faktiskt blivit lite smalare oxå (a' Kanske borde byta till en kortare sadelgjord men den med resår e lite halv trasig och man vet ju aldrig om han är på spänna-ut-magen-humör eller om han är snälliz. Han var iaf mycket trevlig att rida idag ;P Pigg och framåt som vanligt och drog på vääldigt mycket i galoppen ;p Mysig som vanlit <3
Imon ska kusinerna hit o grilla på kvällen fast dem kmr typ runt två för dem ska med till stallet och titta på London .__. Fast London gillar ju uppmärksamhet så,, ja.. ;P

Kram, Tove



 Bästaste London & min skugga ^w^

Sweetheart <3


Kommentarer
Emmz

London söt (a)

2009-08-10 @ 23:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0