Trött..

God dag !
Hann/orkade inte skriva igår, seg som man är. Men en kort sammanfattning om dagen;
Pappa väckte mej vid tio, snark, och vid elva åkte vi till stallet för att ta in London, eftersom han inte mår så bra när det är super varmt så han får stå inne i svala stallet, och sedan åkte vi hem, åt lunch o.s.v. och sedan åkte vi till Lillsjön, jag badade och sedan kom kusinerna o vi badade lite då oxå, Teo bada lite grann men inte så mkt eftersom det inte får komma vatten på gipset, och han hade tre plastpåsar runt om ändå xD Sedan åkte jag till London och red. Blev ett medel-hårt dressyrpass på utebanan. Om vi säger så här, han var ganska jobbig, eller ja, mycket mycket pigg... Tror att han hade för mycket energi av att stå inne i boxen hela dagen :'o Sedan släppte jag iaf ut honom i hagen, mockade och åkte hem ^w^

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte även idag till stallet vid elva och tog in London i boxen och ska till stallet strax.

Kram, Tove


 London under veterinär besiktningen i Norrköping. Mkt fin man, right? xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0