Tjohej ^w^

Här sitter jag och halvsover. Nästan i alla fall. Jag e typ dödstrött >.O
Har i alla fall varit med på min och Londons första hoppträning på Grana (och på en månad).
Jag är i alla fall hyfsat nöjd, London skötte sig bra (: London och jag va typ trötta redan innan vi börja. Det var ju jätte varmt ;s Men det gick i alla fall bra (: Inga stopp, han bråkade lite ibland men inget spec. (:
Sedan när vi kom in i stallet så kissade han i stallgången :'o Stygga häst, han e inte rumsren O,O Och sen när han kom in i boxen så kissade han en gång till.. han måste ha varit väääldigt kissnödig.. ^^
Imorgon ska jag väl oxå till stallet, det blir nog lite ridning i skogen mest imon så han får komma ut ^w^
Red ut igår oxå, då var han väääldigt pigg, han drog tag i bettet några gånger och var lite små jobbig, but thats life lix!

På fredag kanske Ida<3 ska med och rida London (;

Kram, Tove


 Sötaste London <3 när vi släppte ut honom i hagen på Lilljärva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0