Knasig dag..

Tjohej ^w^
Det blev så att jag sov över hos Ida ist. för hon skulle rida lektion kl 10 imorse så då hängde jag med henne hem, hennes pappa kom och hämtade oss runt halv tolv tror jag..
Iaf så väckte Ida mej vid 8.15 imorse så åkte vi till stallet strax därefter. Tittade på medan hon red lektion på Mira o sådär och sen åkte vi hem till Ida igen och åt lunch. Sen ringde Ida till Emma och det hon sa var typ bara "Vi ska bada" elr ngt sånt så sen skjutsade Idas mamma oss till Emma och där badade vi en massa, fikade och lite sådär. Sedan kom mamma och hämtade mej hos Emma och nu har jag precis ätit middag ;P
Jätte avis på Emmas pool jue >.< Vill oxå ha!!
Får åka och kidnappa den xD
Nu ska jag iaf åka till London och rida lite granna (:

Kram, Tove



Kommentarer
Anonym xD

Hoppas du kan stjäla MIN pooool q: qx mohahah

2009-08-07 @ 22:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0